Koristite gornje gumbe koji pojednostavljuju cijeli postupak povrata robe ili reklamacije. Uvijek nastojimo djelovati brzo i pošteno.

U slučaju nekih reklamacija, moguće je da će biti dovoljno samo poslati fotografiju ili video snimku s opisom problema, a robu nije potrebno fizički slati. To može uštedjeti vrijeme i troškove za slanje robe, stoga ponovno koristite gumbe iznad, gdje također možete učitati fotografije.

Molimo da robu vratite idealno čistu, suhu i nenošenu. Ako je vraćena roba rabljena ili nepotpuna (npr. bez pakiranja), vraćenu cijenu možemo umanjiti za trošak vraćanja artikla u prvobitno stanje u skladu sa zakonom i uvjetima. Sasvim je logično da ne želite kupiti proizvod od nekoga tko ga je koristio prije vas.

Nikada nam robu ne šaljite natrag pouzećem , takva roba neće biti prihvaćena po isporuci.

Ako vaš paket stigne oštećen, što se događa vrlo rijetko, sastavite izvješće o šteti kod prijevoznika. Ako niste, molimo vas da nas što prije obavijestite putem gornjeg obrasca.

Obrazac za povlačenje ugovora

Obrazac za reklamaciju

Adresa za povrate ili reklamacije (mora sadržavati broj koda):

Robni terminali Zagreb 

Skladište Cro ekspresa hala 8/3 
Packeta International 93732778
Jankomir 25 
10090 Zagreb