Koristite gornje gumbe koji pojednostavljuju cijeli postupak povrata robe ili reklamacije. Uvijek nastojimo djelovati brzo i pošteno.
U slučaju nekih reklamacija, moguće je da će biti dovoljno samo poslati fotografiju ili video snimku s opisom problema, a robu nije potrebno fizički slati. To može uštedjeti vrijeme i troškove za slanje robe, stoga ponovno koristite gumbe iznad, gdje također možete učitati fotografije.
Molimo da robu vratite idealno čistu, suhu i nenošenu. Ako je vraćena roba rabljena ili nepotpuna (npr. bez pakiranja), vraćenu cijenu možemo umanjiti za trošak vraćanja artikla u prvobitno stanje u skladu sa zakonom i uvjetima. Sasvim je logično da ne želite kupiti proizvod od nekoga tko ga je koristio prije vas.
Nikada nam robu ne šaljite natrag pouzećem , takva roba neće biti prihvaćena po isporuci.
Ako vaš paket stigne oštećen, što se događa vrlo rijetko, sastavite izvješće o šteti kod prijevoznika. Ako niste, molimo vas da nas što prije obavijestite putem gornjeg obrasca.
Adresa za povrate ili reklamacije (mora sadržavati broj koda):
Robni terminali Zagreb
10090 Zagreb