Ovi opći uvjeti (u daljnjem tekstu " uvjeti ") primjenjuju se na ugovore sklopljene putem internetske trgovine GOURMET KAVA koja se nalazi na web sučelju www.gourmetkava.cz (u daljnjem tekstu " web sučelje ") između

naša tvrtka

GourmetKava s.r.o.,
sa sjedištem na adresi Dagmar Burešová 2925/10, 13000 Prag ,
Matični broj: 037 24 034, PDV broj: CZ03724034

Poštanska adresa:
GourmetKava s.r.o., Mánesova 49, 120 00 Prag 2
Kontakt e-mail: info@gourmetkava.cz

kao prodavač

i tebe kao kupca

1. UVODNE ODREDBE

Kupoprodajnim ugovorom obvezujemo se isporučiti Vam robu navedenu u narudžbi, a Vi se obvezujete preuzeti tu robu (osobno ili od prijevoznika) i platiti nam kupovnu cijenu (ili jednostavno "cijenu") , uključujući troškove povezane s isporukom robe i sve naknade vezane uz odabrani način plaćanja naveden u narudžbi.
Osim ako nije drugačije navedeno u našem ugovoru, predmet kupoprodajnog ugovora nije ponovljena isporuka u obliku pretplate na kavu (u daljnjem tekstu i " redovna pretplata "), tj. naša obveza da vam robu isporučimo više puta u dogovoreno vrijeme. intervalu i vašoj obvezi da nam platite kupovnu cijenu za svaku pojedinačnu isporuku robe.

Stječete vlasništvo nad robom nakon plaćanja pune kupoprodajne cijene, ali ne prije nego što preuzmete robu.

1.1. Kupoprodajni ugovor se odnosi samo na roba?

Svaki ugovor sklopljen u skladu s ovim uvjetima i odredbama ovdje se naziva kupoprodajni ugovor (ili samo " ugovor "). Može se, primjerice, primijeniti i na ugovor o pružanju usluga.

1.2. Je li kupoprodajni ugovor potrošački ugovor?

Potrošački ugovor je ako ste potrošač, odnosno ako ste fizička osoba i robu kupujete izvan okvira svoje poslovne djelatnosti ili izvan okvira samostalnog obavljanja profesije. U suprotnom, ne radi se o potrošačkom ugovoru i ne podliježete zaštiti potrošača prema zakonskim propisima i ovim uvjetima. Konkretno, kao nepotrošač, nemate pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga.

1.3. Koja su vaša posebna prava kao potrošača?

Kao potrošač, prvenstveno imate:

- pravo na odustanak od ugovora sklopljenog putem sredstava komunikacije na daljinu, kao što su npr. telefon, e-mail ili internetska trgovina (čl. 5. ovih uvjeta);

- pravo iz jamstva na robu čiji su uvjeti i primjena uređeni Pravilnikom o reklamacijama;

- pravo na priopćavanje informacija prije sklapanja ugovora (podaci su sadržani u ovim uvjetima ili na web sučelju);

- pravo na izvansudsko rješavanje potrošačkog spora iz ugovora (čl. 7.3. ovih Uvjeta).

1.4. Što uređuje naš pravni odnos?

Naš pravni odnos uređen je sljedećim dokumentima:

- ove uvjete, koji definiraju i preciziraju naša međusobna prava i obveze;

- Reklamacijski postupak prema kojem ćemo postupati prilikom reklamacije robe;

- Uvjete korištenja web sučelja kojima se regulira zaštita Vaših osobnih podataka, zaštita sadržaja web sučelja i neki drugi odnosi vezani uz korištenje web sučelja;

- uvjete i upute navedeno u web sučelju, posebno prilikom sklapanja ugovora;

- narudžbu i njezino prihvaćanje s naše strane,

au pitanjima koja ovdje nisu uređena i sljedećim zakonskim propisima:

- Zakon br. 89/2012 Coll., Građanski zakonik, s izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu " Građanski zakonik ");

- Zakon br. 634/1992 Coll., o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama (samo ako ste potrošač).

Ako je vaše mjesto prebivališta ili registrirano sjedište izvan Češke Republike, ili ako naš pravni odnos sadrži drugi međunarodni element, potvrđujete da je naš odnos uređen češkim pravom . Ako ste potrošač i pravni sustav vaše zemlje prebivališta pruža višu razinu zaštite potrošača od češkog pravnog sustava, omogućena vam je ova viša razina zaštite u pravnim odnosima.

1.5. Kako se slažete s odredbama i uvjetima?

Slanjem narudžbe kao i potvrdom na web sučelju potvrđujete da ste pročitali ove uvjete i da se s njima slažete.

Tekst uvjeta možemo promijeniti ili dopuniti. Vaša prava i obveze uvijek su regulirani tekstom odredbi i uvjeta pod kojima su stupili na snagu.

2. KUPOPRODAJNI UGOVOR

2.1. Kako sklapamo kupoprodajni ugovor?

Web sučelje sadrži popis robe uključujući opis glavnih svojstava pojedinih artikala. Za svaki artikl u cijenu su uključeni svi porezi, pristojbe i naknade. Predstavljanje robe je informativne prirode i nije naš prijedlog za sklapanje ugovora u smislu § 1732 st. 2 Građanskog zakonika . Za sklapanje ugovora potrebno je da pošaljete narudžbu i da tu narudžbu prihvatimo.

2.2. Kako izvršiti narudžbu?

Uvijek možete naručiti putem web sučelja (ispunjavanjem obrasca), moguće i putem telefona, e-maila ili bilo koje druge metode koju dopuštamo prema trenutnim informacijama navedenim na web sučelju. Narudžbu za sklapanje kupoprodajnog ugovora za redovnu pretplatu možete predati putem obrasca koji se nalazi na web sučelju. Poruka e-pošte koju smo vam poslali o mogućnosti redovne pretplate nije naš prijedlog za sklapanje takvog ugovora.

Narudžba mora sadržavati sve podatke propisane obrascem, a posebice točnu oznaku naručene robe (ili brojčanu oznaku robe), broj komada, odabrani način plaćanja i transporta te Vaše kontakt podatke (dostava i , ako je primjenjivo, fakturiranje).

Prije obvezujuće otpreme narudžbe bit ćete obaviješteni o rekapitulaciji narudžbe s konačnom cijenom (ovisno o odabranom načinu transporta i plaćanja). Preporučamo posebno provjeriti vrstu i količinu robe, e-mail i adresu za dostavu. Kao dio sažetka, imate posljednju priliku promijeniti unesene podatke .

Postavljate obvezujuću narudžbu pritiskom na gumb "Potvrdi narudžbu/Plati Bitcoinom". Podatke navedene u obvezujućoj narudžbi smatramo točnima i potpunima . Obavijestite nas o njihovoj promjeni bez odlaganja telefonom ili e-mailom.

Obavijestit ćemo vas kada narudžba bude primljena. Informacija (potvrda) o primitku narudžbe šalje se automatski i ne predstavlja prihvaćanje narudžbe s naše strane, osim ako to nije izričito navedeno u potvrdi .

Ako posumnjamo u autentičnost i ozbiljnost narudžbe, možemo vas kontaktirati kako bismo je provjerili. Neprovjerenu narudžbu možemo odbiti. Takav nalog se tada tretira kao da nije ni podnesen.

2.3. Pa kada se sklapa ugovor?

Kupoprodajni ugovor je zaključen u trenutku kada od nas primite potvrdu o prihvaćanju narudžbe . Prihvaćanje narudžbe bit će poslano na e-mail adresu koju ste naveli u narudžbi. Ako narudžba nije prihvaćena, jest ugovor je sklopljen uplatom cjelokupne kupoprodajne cijene ili preuzimanjem naručene robe (ovisno o tome što se prije dogodi). Prihvaćanje narudžbe (accept) može biti dio informacije o primitku narudžbe prema članku 2.2 ovih uvjeta (ukoliko je to izričito navedeno u potvrdi), ili može zasebno slijediti ovu potvrdu.

Informacije o pojedinačnim tehničkim koracima koji vode do sklapanja ugovora mogu se vidjeti na web sučelju.

2.4. Možete li otkazati narudžbu koja je već poslana?

Možete otkazati narudžbu koju još nismo prihvatili (tj. nismo vam poslali potvrdu o prihvaćanju narudžbe u skladu s člankom 2.3 ovih uvjeta) putem telefona ili e-pošte. Sve narudžbe koje primimo su obvezujuće. Naknadno otkazivanje narudžbe moguće je samo uz dogovor s nama. Ukoliko se na ovaj način otkaže narudžba robe za koju nije moguće odstupiti od ugovora (detaljnije u članku 5.), imamo pravo na povrat troškova koje smo već imali u vezi s ugovorom.

2.5. Može li se cijena prikazana na web sučelju promijeniti?

Cijene prikazane robe te cijene pakiranja, slanja i dostave vrijede za vrijeme dok su prikazane na web sučelju. Eventualni popusti na cijenu robe ne mogu se međusobno kombinirati, osim ako nešto drugo nije izričito navedeno na web sučelju.

U slučaju da se dogodila očita tehnička pogreška s naše strane prilikom određivanja cijene robe u web sučelju ili tijekom postupka naručivanja, nismo vam dužni isporučiti robu po ovoj očito netočnoj cijeni , čak i ako ste je poslali prihvaćanje narudžbe u skladu s ovim uvjetima. U tom slučaju zadržavamo pravo odustati od ugovora .

Ukoliko cijena navedena za robu u web sučelju ili prilikom naručivanja više nije aktualna, o tome ćemo Vas odmah obavijestiti. Ako vaša narudžba još nije prihvaćena, nismo vezani ugovorom zaključiti.

Na poslanu narudžbu ne utječe promjena cijene koja se dogodila u međuvremenu između slanja narudžbe i njezina prihvaćanja s naše strane u skladu s člankom 2.3 ovih uvjeta i odredbi.

2.6. Na kojim se jezicima može sklopiti ugovor?
Ugovor je moguće sklopiti na češkom jeziku, osim ako izričito ne dogovorimo neki drugi jezik.

2.7. Da li je moguće dobiti ugovor u tekstualnom obliku?

Ugovor se ne sklapa u pisanom obliku s potpisima ugovornih strana. Ugovor se sastoji od ovih uvjeta i odredbi, vaše narudžbe i njenog prihvaćanja s naše strane . Cjelokupni ugovor ćemo Vam poslati e-mailom ili na Vaš zahtjev ispisati poštom. Prilikom slanja poštom možemo tražiti da platite troškove povezane s tim.

2.8. Je li ugovor negdje pohranjen?
Ugovor (uključujući ove uvjete) arhiviramo u elektroničkom obliku. Ugovor nije dostupan trećim osobama, ali ćemo vam ga poslati na zahtjev.
2.9. Što ako nešto u ugovoru ne razumijete?

Ukoliko imate pitanja o uvjetima ili ugovoru, možete nas kontaktirati putem telefona ili e-maila. Rado ćemo Vam pružiti sve potrebne informacije.

3. UVJETI PLAĆANJA

3.1. Koje načine plaćanja prihvaćamo?

Kupoprodajnu cijenu možete platiti uglavnom na sljedeće načine:

- u gotovini prilikom slanja robe pouzećem ili prilikom osobnog preuzimanja robe na mjestima dostave, ili prilikom osobnog preuzimanja na kontakt točkama mreže Zásilkovna;

- bezgotovinski prije isporuke robe prijenosom na naš bankovni račun (upute ćete dobiti u potvrdi narudžbe);

- bezgotovinsko plaćanje karticom unaprijed;

- s virtualnom valutom Bitcoin bezgotovinsko putem BitPay sustava plaćanja.

Mogući drugi načini plaćanja navedeni su na web sučelju.

Neki načini plaćanja (posebno plaćanje pouzećem) mogu biti podložna dodatnim naknadama. Ove naknade navedene su na web sučelju. Narudžba će uvijek sadržavati konačnu cijenu, koja već uključuje naknade vezane uz odabrani način plaćanja.

3.2. Obrada plaćanja u virtualnoj valuti Bitcoin

Plaćanje robe u virtualnoj valuti Bitcoin vrši se putem BitPay sustava plaćanja. Prijenos iz čeških kruna ili eura u virtualnu valutu Bitcoin BitPay će izračunati prema trenutnom tečaju virtualne valute Bitcoin.

Kao potrošač koji plaća virtualnom valutom Bitcoin, prihvaćate rizike povezane s plaćanjem virtualnom valutom Bitcoin, posebice značajnu volatilnost tečaja virtualne valute Bitcoin. Odlučujućom se smatra cijena robe navedena u češkim krunama. Stoga vam može biti vraćen manji iznos virtualne valute Bitcoin od iznosa virtualne valute koji je terećen s vašeg računa virtualne valute Bitcoin plaćen kao kupoprodajna cijena. Iznos Bitcoin virtualne valute koji vam se vraća bit će određen na temelju BitPay tečaja.

3.3. Kada dospijeva kupoprodajna cijena?

U slučaju plaćanja u gotovini, cijena se plaća po primitku robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja prije isporuke robe, cijena dospijeva u roku od pet dana od primitka narudžbe prema članku 2.3. Vaša obveza plaćanja cijene ispunjena je u slučaju bezgotovinskog plaćanja uplatom odgovarajućeg iznosa na naš račun.

3.4. U kojoj valuti možete platiti ?

Plaćanje robe moguće je u češkim krunama (CZK), eurima (EUR) ili u virtualnoj valuti Bitcoin (BTC). Za određivanje konačne cijene odlučujuća je cijena izražena u češkim krunama.

3.5. Kada možemo zatražiti depozit ili akontaciju?

Možemo zatražiti polog za kupovnu cijenu, posebno za narudžbe čija ukupna cijena prelazi 5.000 CZK (200 EUR).

Također imamo pravo od vas tražiti da platite punu cijenu robe slanjem ili prosljeđivanjem (ne primjenjuje se članak 2119. stavak 1. Građanskog zakonika).

3.6. Kako izdajemo račune u vezi s elektroničkom evidencijom prodaje?

Prema Zakonu br. 112/2016 Coll., o registraciji prodaje, dužni smo Vam izdati potvrdu. Istodobno, obvezni smo zaprimljenu prodaju prijaviti poreznoj upravi online; u slučaju tehničkog kvara najkasnije u roku od 48 sati.

prodavač je dužan kupcu izdati potvrdu. Istodobno, dužan je zaprimljenu prodaju prijaviti poreznom upravitelju putem interneta; u slučaju tehničkog kvara najkasnije u roku od 48 sati.
Pristajanjem na ove
uvjete također nam dajete privolu za isporuku računa u elektroničkom obliku.

4. UVJETI ISPORUKE

4.1. Kako šaljemo robu?

Načini dostave robe navedeni su na web sučelju. U narudžbi možete odabrati konkretan način dostave robe. Ako ne odaberete nijedan način dostave, mi ga možemo odrediti.

4.2. Koliki su troškovi dostave?

Trošak dostave robe uvijek ovisi o veličini i prirodi robe te o cjeniku odabranog prijevoznika. Trenutni troškovi dostave robe navedeni su na web sučelju.

Narudžba će uvijek sadržavati konačnu cijenu, koja već uključuje troškove odabranog načina transporta.

4.3. Kada ćemo vam isporučiti robu?

Vrijeme isporuke robe uvijek ovisi o njezinoj dostupnosti te o odabranom načinu prijevoza i plaćanja.

Robu koja je na zalihi u pravilu predajemo prijevozniku u roku od pet radnih dana od primitka narudžbe (kod slanja robe pouzećem ili u slučaju osobnog preuzimanja), odnosno nakon uplate na naš račun ( u slučaju bezgotovinskog plaćanja).

Robu koja nije na skladištu šaljemo u najkraćem mogućem roku moguće. O točnom datumu ćemo Vas obavijestiti.

Isporuka robe prema ovim uvjetima podrazumijeva trenutak kada Vam je roba isporučena. Ukoliko bezrazložno odbijete primiti robu, ta se činjenica ne smatra neispunjenjem obveze isporuke robe s naše strane, niti odstupom od ugovora s vaše strane.

4.4. Kako postupiti prilikom preuzimanja robe?

Prilikom preuzimanja robe provjerite je li ambalaža robe netaknuta . Ako otkrijete nedostatke, odmah obavijestite prijevoznika i nas. Ukoliko odbijete primiti pošiljku s oštećenom ambalažom, to se ne smatra neopravdanim odbijanjem robe.

Onog trenutka kada preuzmete robu (ili kada ste imali obvezu preuzeti robu, ali to niste učinili kršeći ugovor), odgovornost za slučajno uništenje, oštećenje ili gubitak robe prelazi na Vas.

4.5. Što se događa ako ne primite robu?

Ako je iz razloga s vaše strane potrebno više puta isporučiti robu ili na drugačiji način od dogovorenog, dužni ste platiti troškove vezane uz takvu isporuku .

U slučaju da robu ne preuzmete bez razloga, imamo pravo na naknadu troškova vezanih uz dostavu robe i njezino skladištenje , kao i ostale troškove koji nastaju zbog neprihvaćanja robe. Ovi troškovi neće premašiti 10 CZK za svaki dan skladištenja. Troškovi skladištenja mogu doseći maksimalno ukupno 500 CZK ili nabavnu cijenu, ako je niža od 500 CZK.

Nadalje, u tom slučaju imamo pravo odustati od ugovora.

5. ODUSTANAK OD KUPOPRODAJNOG UGOVORA

5.1. Kako možete odustati od ugovora?

Od kupoprodajnog ugovora možete odustati u roku od 14 dana od dana primitka robe, ako se radi o redovitom preuzimanju robe, tada u roku od 14 dana od dana primitka prve isporuke robe ; ako je isporuka podijeljena na više dijelova, od dana preuzimanja posljednje isporuke. Obavijest o odustajanju od kupoprodajnog ugovora preporučamo poslati na našu adresu za dostavu ili e-mail. Za odustajanje od ugovora može se koristiti uzorak obrasca . Potvrdit ćemo primitak obavijesti bez nepotrebnog odgađanja.

Za odustanak od ugovora ne morate navesti nikakav razlog.

5.2. Koje su posljedice odustajanja od ugovora?

Odustajanjem od ugovora, ugovor se ispočetka poništava i smatra se kao da nije ni sklopljen.

Ako vam je uz robu uz vašu suglasnost dan i dar, darovni ugovor gubi snagu odustajanjem bilo koje strane od ugovora. Pošaljite nam dar zajedno s vraćenom robom.

5.3. Kada možete odustati od ugovora?

U skladu sa § 1837 Građanskog zakonika, nije moguće odustati od, između ostalog, sljedećih ugovora :

- o isporuci robe koja je modificirana prema Vašim željama ili za Vas;

– o isporuci kvarljive robe, kao i robe koja se nakon isporuke nepovratno pomiješala s drugom robom;

- o isporuci robe u zatvorenoj ambalaži, koju ste izvadili iz ambalaže i iz higijenskih razloga nije moguć povrat iste.

5.4. Kako nam vraćate robu?

Robu nam morate vratiti u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora na našu adresu za dostavu, u bilo koju ustanovu ili na adresu našeg sjedišta. Ne šaljite robu pouzećem . Nismo obavezni prihvatiti robu poslanu pouzećem.

Preporučujemo da uz vraćenu robu uključite sljedeće:

– presliku otpremnice i računa, ako su ovi dokumenti izdani, ili drugog dokumenta kojim se dokazuje kupnja robe;

- pisanu izjavu o odustajanju od ugovora ( na našem obrascu ili na neki drugi način) i odabrani način povrata (bankovna doznaka, osobno preuzimanje gotovine ili poštanskom uplatnicom ili na drugi način). Unesite u izjavu adresa za dostavu, telefon i e-mail.

Nedostavljanje bilo kojeg od gore navedenih dokumenata ne sprječava pozitivnu obradu Vašeg odustajanja od ugovora prema zakonskim uvjetima.

5.5. Kada ćete dobiti svoj novac natrag?

Vratit ćemo vam sav primljeni novac u roku od 14 dana od odstupanja od ugovora. Međutim, imajte na umu da vam nismo dužni vratiti novac dok nam ne vratite robu ili dokažete da ste nam robu poslali.

Osim kupoprodajne cijene, imate pravo i na povrat troškova dostave robe do Vas. Međutim, ako ste odabrali drugačiji način dostave od najjeftinijeg ponuđenog, vratit ćemo vam troškove dostave robe u iznosu koji odgovara najjeftinijem ponuđenom načinu dostave robe .

Mi ćemo vam vratiti:

- na isti način na koji smo ih primili, odn

- na način koji tražite;

Osim gore navedenih metoda, uvijek možemo vratiti novac slanjem na bankovni račun koji ste naveli ili na račun s kojeg su sredstva prenesena za plaćanje kupoprodajne cijene (ako nam ga ne dostavite u roku od deset dana od odustajanje od ugovora). Prihvaćanjem ovih uvjeta izražavate pristanak na slanje sredstava prema prethodnoj rečenici uz uvjet da na taj način nećete imati nikakve dodatne troškove.

Ako ste odabrali Bitcoin kao način plaćanja za kupoprodajnu cijenu, kupoprodajna cijena robe u češkim krunama bit će vam vraćena putem BitPay sustava plaćanja, koji će zatim pretvoriti kupoprodajnu cijenu u češkim krunama u virtualnu valutu Bitcoin prema na trenutni tečaj. Ovako izračunati iznos bit će vam vraćen u virtualnoj valuti Bitcoin na vaš račun koji se vodi u virtualnoj valuti Bitcoin.

Vi plaćate troškove povezane sa slanjem vraćene robe na našu adresu, čak i ako robu nije moguće vratiti zbog svoje prirode uobičajenim poštanskim putem .

5.6. Što ako je vraćena roba oštećena?

Na style="background-color:#ffffff;">robu pakirati u prikladnu ambalažu kako se ne bi oštetila ili uništila.

Ako ustanovimo da je roba koju ste vratili oštećena, istrošena, prljava ili djelomično potrošena, vi ste odgovorni za smanjenje vrijednosti robe .

5.7.          Kada možemo odustati od kupoprodajnog ugovora?

Zadržavamo pravo odustajanja od ugovora u sljedećim slučajevima:

- zbog tehničke greške na web sučelju navedena očito netočna cijena robe (čl. 2.5 ovih uvjeta);

- roba se ne može isporučiti prema izvornim uvjetima zbog objektivnih razloga (uglavnom zato što se roba više ne proizvodi, dobavljač je prestao isporučivati u Češku, itd.);

- izvedba postane objektivno nemoguća ili nezakonita.

U slučaju pojave bilo koje od gore navedenih činjenica, odmah ćemo Vas obavijestiti o našem odustajanju od ugovora. Povlačenje je učinkovito protiv vas kada vam je isporučeno.

Ukoliko ste kupoprodajnu cijenu već platili u cijelosti ili djelomično, primljeni iznos vratit ćemo vam bezgotovinskim prijenosom na račun koji nam u tu svrhu javite ili s kojeg ste izvršili uplatu. Novac ćemo vratiti u roku od pet dana od dana odustajanja od kupoprodajnog ugovora.

5.8. Možete li otkazati redovnu pretplatu?

Redovnu kupnju robe možete otkazati putem e-maila poslanog na našu e-mail adresu. Otkazni rok je 10 dana i počinje teći danom dostave otkaza.

6. PRAVA OD NEISPRAVNE IZVEDBE

Vaša prava od neispravne izvedbe regulirana su relevantnim opće obvezujućim zakonskim propisima (osobito odredbama odjeljaka 1914 do 1925, odjeljaka 2099 do 2117 i, ako ste potrošač, odjeljaka 2158 do 2174 Građanskog zakonika).

Prilikom ostvarivanja prava iz neispravne izvedbe, postupit ćemo u skladu s tim Koristim Pravilnik o pritužbama. Molimo Vas da se prije podnošenja prigovora upoznate s Postupkom prigovora kako bi prigovor bio riješen što je moguće brže i na Vaše zadovoljstvo.

7. ZAVRŠNE ODREDBE

7.1. Koje ovlasti imamo za obavljanje djelatnosti i tko nas kontrolira?

Ovlašteni smo za prodaju robe na temelju obrtničke dozvole. Naša djelatnost ne podliježe nikakvom drugom odobrenju.

Prometnu inspekciju obavlja nadležna trgovačka služba iz svoje nadležnosti. Češka trgovačka inspekcija (http://www.coi.cz/) provjerava usklađenost sa zakonskim propisima koji se odnose na tehničke zahtjeve za robu i sigurnost proizvoda. Državna poljoprivredna i prehrambena inspekcija (http://szpi.gov.cz) kontrolira usklađenost sa standardima koji postavljaju zahtjeve za hranu. Češka trgovačka inspekcija također provjerava pridržavanje propisa o zaštiti potrošača. Prava potrošača brane i njihova interesna udruženja i drugi subjekti za njihovu zaštitu.

7.2. Kako rješavamo pritužbe?

Sve pritužbe rješavamo putem našeg kontakt e-maila. Također možete kontaktirati subjekte navedene u članku 7.1. Nismo vezani nikakvim kodeksima ponašanja u odnosu na naše klijente, niti ih se pridržavamo.

7.3. Koja su vaša prava u slučaju potrošačkog spora?

Ako ste potrošač i ako između nas nastane spor koji proizlazi iz ugovora koji ne možemo izravno riješiti, imate se pravo obratiti Češkoj trgovačkoj inspekciji (adresa: Česká obchodní inspekce, Central Inspectorate - ADR Department, Štěpánská 15, 120 00 Prag 2; web sučelje: www.coi.cz ; #ffffff;">adr@coi.cz ; telefon: +420 296 366 360) u svrhu izvansudskog rješavanja potrošačkog spora. Ovo pravo možete ostvariti najkasnije u roku od 1 godine od dana kada ste prvi ostvario pravo koje je predmet ovog potrošačkog spora.

Također možete koristiti internetsku platformu koju je uspostavila Europska komisija na: http://ec.europa.eu/consumers/ odr/.

7.4. Što još trebate znati?

Prilikom sklapanja ugovora koriste se sredstva daljinske komunikacije (osobito internet). Vi plaćate troškove nastale korištenjem sredstava daljinske komunikacije (uglavnom troškove internetske veze ili telefonskih poziva). Ovi se troškovi ne razlikuju od normalne stope .

Osim ako nije drugačije dogovoreno, sva korespondencija između nas u vezi s ugovorom bit će u pisanom obliku, bilo putem e-pošte, preporučenom poštom ili osobnom dostavom. Dostavu vršimo na e-mail adresu navedenu u narudžbi ili na Vašem korisničkom računu.

U slučaju da je bilo koja odredba ovih uvjeta i odredbi nevažeća, neučinkovita ili neprimjenjiva (ili postane takva), umjesto nje će se koristiti odredba koja je najbliža značenju nevažećoj, neučinkovitoj ili neprimjenjivoj odredbi. Nevaljanost, neučinkovitost ili neprimjenjivost jedne odredbe ne utječe na valjanost ostalih odredbi. Ugovor (uključujući odredbe i uvjete) može se mijenjati ili dopunjavati samo u pisanom obliku .

7. GDPR - SIGURNOST I ZAŠTITA INFORMACIJA I OSOBNIH PODATAKA

Operater e-trgovine kao administrator osobnih podataka (dalje u tekstu „Administrator“) je ovime u skladu s odredbama članka 13. Uredbe (EU) Europskog parlamenta i Vijeća br. 2016/679. od 27. travnja 2016. Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (u daljnjem tekstu "Uredba"), obavještava svoje kupce (u daljnjem tekstu "Subjekt podataka") da:
7.1. Osobni podaci Ispitanika, koji će biti dostavljeni Administratoru prilikom slanja narudžbe, bit će obrađeni u svrhu sklapanja kupoprodajnog ugovora i njegovog naknadnog ispunjenja, uključujući rješavanje bilo kakvih zahtjeva Ispitanika zbog neispravne izvedbe. Pravna osnova za obradu osobnih podataka Ispitanika stoga je ispunjenje kupoprodajnog ugovora utvrđenog narudžbom Ispitanika te, ujedno, ispunjavanje pravnih obveza Administratora prema zakonskim propisima koji uređuju prava i obveze u vezi s uz zaštitu potrošača i računovodstvo.

7.2. Razlog davanja osobnih podataka nositelja podataka Administratoru je taj što je identifikacija ugovornih strana nužna za sklapanje i izvršenje kupoprodajnog ugovora, što ne bi bilo moguće bez dostave ovih podataka.

7.3. Osobni podaci nositelja podataka obrađivati će se onoliko dugo koliko je Voditelj obrade dužan čuvati te podatke prema opće obvezujućim zakonskim propisima, odnosno najmanje 5 godina prema Zakonu o računovodstvu ili 10 godina prema Zakonu o PDV-u. .

7.5. Administrator nije imenovao službenika za zaštitu osobnih podataka niti odredio predstavnika za obavljanje poslova u smislu Uredbe. Osobni podaci Ispitanika mogu se dati u svrhu obrade narudžbe pružatelju usluga dostave po izboru Ispitanika, kao i osobama koje Voditelju pružaju pravne i računovodstvene usluge kako bi se osiguralo pravilno ispunjavanje obveza propisanih općeobvezujući pravni propisi. Administrator ne namjerava prenositi osobne podatke nositelja podataka u treću zemlju, međunarodnu organizaciju ili trećim stranama osim gore navedenih.

7.6. Ispitanik ima pravo od Administratora zatražiti pristup svojim osobnim podacima, njihov ispravak ili brisanje, odnosno ograničenje obrade, te staviti prigovor na obradu, ima pravo na prenosivost tih podataka drugom administratoru, kao i pravo na podnošenje prigovora Uredu za zaštitu osobnih podataka, ako smatra da je Administrator na obrada osobnih podataka je u suprotnosti s Uredbom.

Ovi uvjeti vrijede i vrijede od 27.8.2018.