Ovim Pravilima reklamacije (u daljnjem tekstu: Pravila reklamacije ) reguliran je način i uvjeti reklamacije nedostataka robe kupljene putem internet trgovine GOURMET KAVA naše tvrtke:
GourmetKava s.r.o., sa sjedištem na adresi Za Kapličkou 1246, 547 01 Náchod,
ID: 037 24 034,
PDV broj: CZ03724034
registriran u trgovačkom registru koji vodi Regionalni sud u Hradec Králové, odjeljak C, umetak 34628
Adresa za dostavu: GourmetKava s.r.o., Mánesova 49, 120 00 Prag 2
korisnička podrška CZ: +420 725 556 179
SK korisnička podrška: +421 948 841 050 (O2)
Kontakt e-mail: info@gourmetkava.cz
1. Za koje smo nedostatke proizvoda odgovorni?
1.1. Kao prodavatelj odgovorni smo za činjenicu da vam je roba koju ste naručili isporučena i da je roba bez nedostataka kada je primljena . To znači da roba po primitku posebno:
- ima karakteristike koje smo dogovorili, koje opisujemo ili koje biste mogli očekivati s obzirom na prirodu robe i na temelju oglašavanja;
– je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini;
- udovoljava zahtjevima zakonskih propisa;
- odgovara namjeni koju navodimo ili za koju se kupljena roba obično koristi;
- odgovara kvaliteti koja je između nas dogovorena, odnosno kvaliteti koja je za predmetnu vrstu robe utvrđena važećim i važećim zakonskim propisima; i
- da nema pravnih nedostataka, odnosno treća osoba nema pravo vlasništva na robi i da je roba opremljena ispravama i ispravama potrebnim za pravilno korištenje robe.
Odgovorni smo i prema potrošačima za to ti se nedostaci ne pojavljuju tijekom jamstvenog roka. Izvan zakonskog jamstvenog roka ne dajemo nikakvo jamstvo kvalitete.
1.2. Razlike u nijansama boja u stvarnosti i na elektroničkim zaslonima ne mogu se smatrati nedostatkom proizvoda. Ukoliko roba ne ispuni vaša očekivanja, ako ste potrošač, imate pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka robe sukladno članku 5. Općih uvjeta poslovanja.
1.3. Ako se nedostatak robe pokaže u roku od šest mjeseci od primitka, smatra se da je roba imala nedostatak već pri primitku.
2. Koji je jamstveni rok?
2.1. Za nekorištenu robu široke potrošnje jamstveni rok je dvadeset i četiri mjeseca od primitka robe , osim ako je dulji jamstveni rok naveden na web sučelju, u dokumentima priloženim uz robu ili u oglasu.
2.2. Ako je na robi naveden minimalni rok trajanja ili ako je artikal podložan brzom kvarenju, naveden je rok u kojem se artikal može koristiti, do tog datuma traje jamstveni rok.
3. Koja prava imate od neispravne izvedbe?
3.1. Vaša prava od neispravne izvedbe regulirana su Građanskim zakonikom, posebno § 2099 do 2117, a ako ste potrošač, također § 2165 do 2174.
3.2. Sukladno gore navedenim odredbama, imate posebno sljedeća prava:
a) Nadopuna onoga što nedostaje , ako Vam isporučimo robu u manjoj količini od dogovorene, ili isporučimo nepotpunu robu, imate pravo na dopunu onoga što nedostaje.
b) Popust na kupovnu cijenu , ako je došlo do kvara na robi kada ste je primili ili ako se kvar pojavio tijekom jamstvenog roka, možete zatražiti uvijek razuman popust od nabavne cijene.
c) Zamjena robe ili neispravnih dijelova robe , uvijek možete zahtijevati zamjenu robe ili neispravnih dijelova robe, ako to nije nesrazmjerno prirodi kvara (tj. posebno u slučaju kada trenutni popravak artikla nije moguće) i ako se ne radi samo o beznačajnoj povredi ugovora. Imate pravo na zamjenu robe ako je samo dio (dio) robe neispravan. Ukoliko tijekom postupka reklamacije utvrdimo da je samo dio robe neispravan, taj dio ćemo Vam zamijeniti. Ne možete zatražiti zamjenu za robu koja je rabljena ili prodana po nižoj cijeni. Umjesto toga, možete zatražiti popust na kupovnu cijenu.
d) Popravak artikla, ako se predmet može popraviti, imate pravo na besplatno uklanjanje kvara. Ukoliko se tijekom postupka reklamacije ispostavi da nismo u mogućnosti popraviti robu, o tome ćemo Vas odmah obavijestiti, a Vi možete odabrati drugi način rješavanja reklamacije koji je ovdje naveden.
e) Povrat novca (odustajanje od ugovora)
Povrat možete zatražiti samo ako :
- isporuka neispravnog ili nepotpunog artikla s naše strane predstavlja materijalnu povredu ugovora; ili
- nismo u mogućnosti otkloniti nedostatak zbog kojeg robu ne možete ispravno koristiti, ili nismo u mogućnosti zamijeniti robu s ovim nedostatkom (npr. roba se više ne proizvodi); ili
- ne možete ispravno koristiti robu zbog opetovane pojave kvara nakon popravka (pojava istog kvara nakon najmanje dva prethodna popravka); ili
– na robi se pojavi veći broj nedostataka (istodobna pojava najmanje tri otkloniva nedostatka od kojih svaki onemogućuje ispravnu uporabu robe); ili
- ne poštujemo rok za rješavanje prigovora/ne tražimo ispravak u roku od 30 dana od podnošenja prigovora.
3.3. Uvjet za zamjenu robe ili povrat novca (odustajanje od ugovora) je da artikl vratite u stanju u kakvom ste ga primili . Iznimke su slučajevi kada:
a) je došlo do promjene stanja kao rezultat pregleda u svrhu otkrivanja nedostatka na stvari;
b) ste koristili predmet prije nego što je nedostatak otkriven;
c) niste svojim radnjama ili propustima uzrokovali nemogućnost povrata artikla u nepromijenjenom stanju; ili
d) prodali ste artikl prije nego što je otkriven nedostatak, koristili ste ga ili promijenili artikl tijekom normalne uporabe; ako se to dogodilo samo djelomično, vratit ćete nam ono što još možete vratiti i dati nam naknadu do iznosa u kojem ste imali koristi od korištenja predmeta.
4. Kada se ne mogu ostvariti prava iz neispunjenja?
4.1. Nemate prava od neispravne izvedbe ako:
- za nedostatak ste znali prije preuzimanja stvari;
- sami ste uzrokovali kvar; ili
- istekao je jamstveni rok.
4.2. Jamstvo i potraživanja od odgovornosti za nedostatke ne odnose se na:
- istrošenost robe uzrokovana njezinom uobičajenom uporabom;
style="background-color:#ffffff;">- nedostatke nastale nepravilnom uporabom robe, nepoštivanjem uputa, neadekvatnim održavanjem ili nepravilnim skladištenjem;
- nedostatke rabljenog artikla koji odgovaraju stupnju korištenja ili istrošenosti artikla u trenutku kada ste ga primili;
- stvari prodane po nižoj cijeni - samo u odnosu na nedostatak za koji je ugovorena niža cijena; ili
- ako to proizlazi iz naravi stvari (osobito robe koja po svojoj naravi ne može trajati cijelo vrijeme jamstvenog roka).
Ne odgovaramo za ozljede zdravlja osoba, štete na imovini i stvarima koje nastanu nestručnim rukovanjem ili zlouporabom robe ili nemarom.
5. Kako postupiti s reklamacijom?
5.1. Reklamirajte nas bez nepotrebnog odgađanja nakon što otkrijete kvar.
5.2. Reklamacije primamo u našem lokalu , gdje je moguće prihvaćanje reklamacija na asortiman prodane robe. Za najbrže moguće rješavanje reklamacije preporučamo korištenje našeg ureda .
Ukoliko ste zainteresirani za popravak artikla, au potvrdi o trajanju prava iz neispravne izvedbe (jamstveni list) navedena je osoba određena za popravak, dužni ste toj osobi podnijeti reklamaciju. Ovu obvezu imate samo ako se ta osoba nalazi na istom mjestu kao i mi ili na mjestu bliže vama.
5.3. Preporučeni postupak pritužbe:
- radi bržeg rješavanja reklamacije možete nas unaprijed obavijestiti telefonom, e-mailom ili pisanim putem, po mogućnosti uz slanje fotografija reklamirane robe;
- pritom je poželjno da nas obavijestite o tome koje ste pravo od neispravne izvedbe odabrali, odnosno da li ste zainteresirani za nadopunu onoga što nedostaje, popust na kupovnu cijenu, zamjenu robe ili njezinih neispravnih dijelova, popravak artikla u skladu s ovim propisima o pritužbama, povrat novca ili druga prava u skladu s ovim postupkom prigovora i Građanskim zakonikom
- tvrdio je style="background-color:#ffffff;"> dostavite nam robu zajedno s prijavom reklamacije ili naknadno (osim plaćanja pouzećem, koje ne prihvaćamo) na adresu poslovnice Mánesova 49, Prag 2 (ili na adresu osobe namijenjene popravku), dok prilikom slanja preporučamo robu upakirati u odgovarajuću ambalažu kako se ne bi oštetila ili oštetila ili uništila;
- radi lakšeg postupka preporučljivo je priložiti dokaz o kupnji robe ili poreznu ispravu - račun, ako je izdan, ili drugu ispravu kojom se dokazuje kupnja robe , uz opis nedostatka i prijedlog načina rješavanja prigovora.
Neispunjavanje bilo kojeg od gore navedenih koraka ili nedostavljanje bilo kojeg od gore navedenih dokumenata ne sprječava pozitivnu obradu zahtjeva prema zakonskim uvjetima.
5.4. Trenutak podnošenja reklamacije je trenutak kada smo obaviješteni o pojavi nedostatka i ostvareno pravo odgovornosti za nedostatke prodanog artikla.
5.5. Odluku o zaprimljenom prigovoru donosimo odmah, au složenim slučajevima unutar tri radna dana. Ovo razdoblje ne uključuje vrijeme primjereno vrsti proizvoda ili usluge potrebno za stručnu procjenu nedostatka. Prigovor, uključujući eventualno otklanjanje kvara, rješavat ćemo bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja prigovora, osim ako ne dogovorimo duži rok.
5.6. Odaberete li pravo koje Vam se iz objektivnih razloga ne može priznati (osobito u slučaju nepopravljivih nedostataka ili u slučaju zamjene robe koja nije moguća), odmah ćemo Vas kontaktirati. U tom slučaju možete odabrati drugo pravo u skladu s ovim postupkom prigovora.
5.7. U slučaju prigovora izdat ćemo Vam pisanu potvrdu kada ste ostvarili svoje pravo, koji je sadržaj prigovora i koji način rješavanja prigovora zahtijevate. Zatim (nakon obrade reklamacije) izdat ćemo Vam potvrdu o datumu i način obrade reklamacije, uključujući potvrdu o popravku i njegovom trajanju ili pisano obrazloženje za odbijanje reklamacije.
5.8. Sukladno Građanskom zakoniku, imate pravo na naknadu troškova nastalih prilikom reklamacije robe. Imajte na umu da svoje pravo na povrat ovih troškova morate ostvariti u roku od mjesec dana od isteka roka u kojem je nedostatak potrebno istaknuti.
Ova Pravila o pritužbama vrijede i važe od 13.2.2018